Ankieta o problemach w urzędach

Problemy administracyjne związane z wykonywaniem zawodu
A.Falkowski
Posty: 237
Rejestracja: 21 lis 2014, 09:46
PDL: PDL/IS/0142/05
Lokalizacja: Białystok

Ankieta o problemach w urzędach

Post autor: A.Falkowski »

Podlaska Okręgowa Izba Architektów RP przygotowała ankietę, której celem jest ocena funkcjonowania organów administracji architektoniczno-budowlanej na terenie województwa podlaskiego. Zachęcam do jej wypełnienia, szczególnie do umieszczenia bieżących problemów z jakimi spotykacie się w trakcie procedur administracyjnych.
Ankieta dostępna jest na stronie internetowej: http://iarpankieta.vipserv.org .

Jeśli chodzi o termin wprowadzenia zmian w funkcjonowaniu UM w Białymstoku, mogę powiedzieć, że obecnie obie izby czekają na wyznaczenie przez Pana Prezydenta daty posiedzenia Zespołu roboczego ds. optymalizacji procedur w postępowaniach o udzielenie pozwolenia na budowę. Zespół ten został powołany w dniu 29 września 2014 r. - czyli niedługo minie rocznica ;), a nadal nie mamy ostatecznego stanowiska Urzędu Miejskiego w Białymstoku co do sposobu rozwiązania przedstawionych problemów.
Liczymy na to, że w niedługim czasie dojdzie w końcu do kolejnego posiedzenia tego Zespołu, na którym otrzymamy ostateczne stanowisko Pana Prezydenta w zgłoszonych sprawach.